Mededelingen

Schrijf je nu in voor onze najaarsrit op 12 oktober!

Evenementen

Evenementen kalender 2020

Evenement Locatie Meer info Datum
Verenigingsavond Stal de Ronde, Zwartewaal Leden rijden in groepjes van 2 een parcours en krijgen daarbij tips en tricks uitgelegd door Piet de Ronde 4 maart
Voorjaarsrit Ouddorp 12:00 uur lunch en vertrekken 13:00 uur voor de rit met onderweg een pauze  4 april
GEANNULEERD
Menlessen Terrein naast tankstation De Haan, Oosterweg 2, te Ouddorp De lessen worden gegeven door Leo Paauwe, om de week op maandagavond Vanaf 11 april
GEANNULEERD
Impuls mini marathon Terrein naast tankstation De Haan, Oosterweg 2, te Ouddorp Parcours wordt 2x verreden, kosten EUR15 voor leden, niet leden EUR20 9 mei
GEANNULEERD
Impuls mini marathon Terrein naast tankstation De Haan, Oosterweg 2, te Ouddorp Parcours wordt 2x verreden, kosten EUR15 voor leden, niet leden EUR20 4 juli
GEANNULEERD
Oefendag met wegtraject Terrein naast tankstation De Haan, Oosterweg 2, te Ouddorp en diverse locaties in Ouddorp EUR25 12 september
Najaarsrit Ouddorp en omgeving  Mooie rit door Ouddorp en omgeving met een verzorgde pauze, voor leden en niet leden 17 oktober

Alle wedstrijden worden verreden volgens het KNHS regelement en zijn open voor recreatie- en wedstrijdmenners, tijdens de wedstrijd is het dragen van een cap en body/rug protector verplicht voor koetsier en groom, deze zijn eventueel ook te leen via de vereniging. Inschrijven of meer info via vierineen@gmail.com

Copyright Menvereniging "Vier in Eén" © 2020. All Rights Reserved.