Mededelingen

Evenementenkalender 2019 staat online!
Wist je al dat onze vereniging lid is van de KNHS?!
Via onze vereniging kun je een startkaart voor de aangespannen sport aanvragen

Evenementen

Evenementen kalender 2019

Evenement Locatie Meer info Datum

Voorjaarsrit Ouwerkerk, We rijden de Krekenrit, ongeveer 20 km 12:00 uur lunch en vertrekken 13:00 uur voor de rit met onderweg een pauze  13 april
Menlessen Terrein naast tankstation De Haan, Oosterweg 2, te Ouddorp De lessen worden gegeven door Leo Paauwe, om de week op maandagavond Vanaf 15 april
Impuls mini marathon Terrein naast tankstation De Haan, Oosterweg 2, te Ouddorp Parcours wordt 2x verreden, kosten EUR15 voor leden, niet leden EUR20 11 mei
Impuls mini marathon Terrein naast tankstation De Haan, Oosterweg 2, te Ouddorp Parcours wordt 2x verreden, kosten EUR15 voor leden, niet leden EUR20 13 juli
Oefendag met wegtraject Terrein naast tankstation De Haan, Oosterweg 2, te Ouddorp en diverse locaties in Ouddorp EUR 15 voor leden, niet leden EUR20 7 september
Najaarsrit Ouddorp en omgeving  Mooie rit door Ouddorp en omgeving met een verzorgde pauze, voor leden en niet leden 12 oktober

Alle wedstrijden worden verreden volgens het KNHS regelement en zijn open voor recreatie- en wedstrijdmenners, tijdens de wedstrijd is het dragen van een cap en body/rug protector verplicht voor koetsier en groom, deze zijn eventueel ook te leen via de vereniging. Inschrijven of meer info via vierineen@gmail.com

Copyright Menvereniging "Vier in Eén" © 2019. All Rights Reserved.